Magdalenefjorden

Magdalenefjorden

Liefdefjorden

Liefdefjorden
Perfecte spiegeling

Liefdefjorden

Liefdefjorden
Kayakken in onwerkelijke wereld

Liefdefjorden

Liefdefjorden
Prachtig plaatje

Worsleyneset

Worsleyneset
béééééééééééééér

Zeipelbukta

Zeipelbukta
Kayakken met Bob

Phippsoya

Phippsoya
Nieuwsgierige walruskolonie

Wahlenbergfjorden

Wahlenbergfjorden
Pakijs

Alkefjellet

Alkefjellet
Blauwe ijsberg

Fjortende Julibukta

Fjortende Julibukta
Ready to kayak

Poolepynten

Poolepynten
Walrus

Voor Alkhornet

Voor Alkhornet

maandag 21 juni 2010

The final (Longyearbyen maandag 21 juni)

Na het nodige gefeest in de bar, inclusief polonaise over het achterschip onder een mooi middernachtzonnetje, kwamen we vanochtend in Longyearbyen aan. Daar wachte nog een laatste verrassing. Voor het eerst was het echt slecht weer met harde wind, regen en wilde zee. Op zich geen probleem, echter het enige landingsdock in Longyearbyen was bezet. Dus moesten we met een houten kop in zodiacs naar de kant. En uiteraard had ik alle waterdichte kleding in de koffer opgeboren, want die hadden we nauwelijk nodig gehad...... Inmiddels ben ik gelukkig weer opgedroogd en zit in de lobby van het hotel te wachten op de transfer naar het vliegveld. Want ik zal goed naar dochtertje Aimee van twee luisteren, die mij vanochtend aan de telefoon een duidelijke opdracht gaf: “mijn pappa, ga vliegtuig, thuis. Nu!”.

1 opmerking: